måndag 21 maj 2007

hektiskt vecka


Det är aldrig roligt att börja med en måndag med "veckan-kommer-vara-för-jävlig-och-fullproppad-av-en-massa-skolarbeten" - tanken.
Detta hände just mig imorse.
Och ja, jag kommer ha en jobbig vecka.
Bortsett från att jag åker till Turkiet på fredag MEN jag kan garantera att jag kommer förtjäna semestern!
Jag får göra alla prov och inlämmningsuppgifter denna veckan så att jag kan få betyg.
Men jag klarar mig :) nu ska vi inte vara så negativa (varför "vi"? det är väll "jag"?)
Men nu ska jag återgå till mina ekonomipapper, jag borde nog stänga av datorn...
åska + ström = ...

JUST DET!
jag skulle ju ägna detta inlägg åt Hugh Grant. Men jag vet egentligen inte varför.. Kanske för att jag har sett filmen "Music and Lyrics" hela helgen och bara inte kan få nog av honom?
Han är ju "vuxen-snygg"



outLOUD /azra

Inga kommentarer: