fredag 19 oktober 2007

GREAT! -.-

Nej, fy fan. Jag sitter här på ED i Apburen klockan 15.38 en fredageftermiddag!
Jag är den enda, den ENDA. Svenska läraren Fredrik som passerar förbi hela tiden sa att han inte alltid kan vara snäll och låta mig gå tio minuter tidigare än alla andra så att jag hinner med min buss. Så nu måste jag vänta i 40 minuter tills nästa buss går.
Life sucks sometimes.
Men jag har ett par goda nyheter för dagen också.
Jag klarade G på matteprovet idag, jag fasade för resultatet men JAG KLARADE G!!! OCh det provet som gick 100% skit.
Idag var jag också så kreativ att jag kom på Harald Gormson mest känd för Blåtand var och är även idag mannen bakom "Bluetooth", haha jag har lame humor. Men detta förgyllde min dag iaf. :)
När jag kommer hem ska jag sova en stund och sen lite till.
outLOUD /azra

Inga kommentarer: