onsdag 13 juni 2007

Slut.


Så då var mitt sista grundskolår slut. Iaf lektionsmässigt.
Nu är det bara "sista-dagen-med-klassen" kvar och avslutningen. Sen kommer hälften av oss inte ses mer.
Men nu ska man inte deppa för det, nej.
Min dag har varit okej. Att tälta utanför skolan var roligt men lite småkyligt.
Lektionerna var inte många men de få som vi hade förgylldes med chokolad och jordgubbar.
Vi satt i cafeterian det mesta och svarade på GENI frågor. Varför ska Alex vara så smart!?

Jag kom hem. Utan att packa upp mina saker så somnar jag och sover i tre timmar. Så jag är jätte pigg nu, fan. Jag som ska upp tidigt imorgon.
Idag såg jag ett dubbelavsnitt utav LOST. Det var ett tag sen nu.
Jag gillar inte serier annars men jag har mina tre stycker jag älskar; FRIENDS, Lost & prison Break.
Att jag jämmt ska vara så känslig är så jobbigt. Men min bortförklaring är "Tårarna bara kommer. Det var ju CHARLIE!!! + han är snygg"
Men nu ,åste jag försöka sova. Ha det toppen!


outLOUD /azra

Inga kommentarer: