söndag 10 juni 2007

Why bother?

text: SCREW HER!!! - SAVE THEM!!!
Jag sitter här i mitt rum med ett flas iskallt isthe framför mig.
Jag tänkte "Varför inte gå in på Aftonbladet så man kan få lite information om omvärlden just nu", jag gick in på www.aftonbladet.se och blir besviken.
Vem fan bryr sig om Paris Hilton och hennes fängelsestraff!?
Vem bryr sig om att prins Harry av England inte vill gå i krig utan hellre festa som alla ansra 18-åringar!?
Vem vill veta att Lindsay Lohan krockade med sin bil den 26 maj och riskerar fängelse!?
INTE JAG! Det är patetiskt allt detta, att man inte slipper en ända dag utan att få höra om hur Paris gråter och ber till Gud för att hon sitter i fängelse.
Pressen hittar säkert på allt detta om att hon ber till Gud för att alla religiösa personer i världen ska tycka mer om henne och därmed köpa mer tidningar där Paris ansikte finns.


Varför bryr sig omvärlden!? Det finns ju så mycket viktigare saker att bry sig om...
Varför kan vi inte hjälpa de HIV/aids-smittade i Mocambique?


Vi kanske är för själviska. Men om vi är detta, varför bryr vi oss då om Paris Hilton?





outLOUD /azra

Inga kommentarer: