lördag 9 juni 2007

min helg

The crib


Värnamo. Shiiit vad roligt man kan ha där!
Jag, ma & pa var där på studentfest. Aida tog studenten - grattis!
Vi var där vid 19.00, grattar Aida, hälsar på alla och Aida öppnar buffén.


Amer presenterar mig för hans "crib" som han sa. Väldigt trevliga människor.
Familjen hade ordnat upp en mass alekar villket var väldigt kul, men ingen toppar Aidas föräldras tal.
Efter ett tag drar sig de vuxna in i huset för att äta och vi ungdomar får sitta på altanen. Vi hade jäkla hög musik och en massa mat & dryck.
Vid 12-tiden drog alla över 18 för att festa och vi yngre (villket var ganska många) stannade kvar. Vi tog en promenad runt i Värnamo (fin stad) och vi hade väldigt trevligt :)
Det var Amer, jag, Alma, Tarik, Tarik, Denis & Muamer :)
Runt 3 tiden kom vi hem till Mullsjö...

Idag var vi tjejer vid Vättern, piren och fick ont i fötterna av att gå runt på stan. Jag orkar inte berätta allt men vi hade trevligt iaf :)

/azra

Inga kommentarer: