måndag 4 juni 2007

Hmm...


Efter en skön semester måste man någon gång tillbaka till vardagen. I mitt fall dubbelpass i NO då min lärare berättar om Einstein. En väldigt interessant man!
Efter att ha fått huvudvärk utav dunkande hög musik i cafeterian går jag hem för att ta det lite lugnt och...plugga!
Men nu är jag äntligen klar med de svenska författarna jag skulle skriva om och Woodstockfestivalen, ja Emma vi kanske är född fel år, hade nog varit bättre på 60-talet?
Det blir en ganska hektisk vecka trots allt. Imorgon ska vi nior åka till Sandhem och göra något (jag missade infon idag), det är the callange också där lärare tävlar mot elever i innebandy. Denna veckan ska jag och Lamija till Värnamo också på studentfest (Grattis Aida!). Och på lördagen ska vi bosnier i Mullsjö ha en avslutning med våran Bosniska lärare med middag och så. Det är ju trots allt sista året hon har oss.
Jag tänkte lägga ut en bild på hotellet vi var på. Hoppas ni tycker det är fint!

outLOUD /azra

Inga kommentarer: