onsdag 6 juni 2007

6 juni


Jag har aldrig gillat Sveriges antionaldag innan - en meningslös dag utan att något extra viktigt händer. Tills nu.
Jag har haft en toppen dag!
Jag vaknade, duschade, fixade mig - det valniga.
Vid 2-tiden åkte vi (Lamija, Melli & jag) in till Jkpg och träffade Damir & Alen :)
Vi3 och Damir gick länst vättern mot "Persiska viken". Där var alla tjejor och vi skulle GRILLA :)
Vi fixade allt och började med att bränna korvarna men skitsamma som Fuada säger! Det går att äta! Vi hade verkligen MASSA mat. Och då menar jag MASSA!
Vå åt oss mätta och belåtna, spelade bosniska musik och spelade fotboll ^^ haha (tig en massa kort också)
Vi hade verkligen jätte trevligt. Vid 8-tiden drog vi mot piren. Lamija, Damir och Alen kom lite senare. Där åt vi glass och hade jättekul.
Vid 22 kom vårat tåg och vi var tvugna att säga hej då.
Men vi kunde klart säga att dagen hade varit underbar!

vår bild: emina & jag <3


outLOUD /azra

Inga kommentarer: