onsdag 26 september 2007

-


Jag gillar den riktigt mycket! Eller jag gillar min blogg för att jag nådde upp till mitt mål.

Det var:
- Börja skriva en blogg [X]
- Skriva regelbundet [X]
- Inspirera [X]
- Komma ut i storstan [X]
- Få bloggen att förgylla mitt liv [X]
- Skriva i minst ett år [ ]

Okej, listan är inte helt uppfylld, för jag har en bit kvar till det där et år löftet.
Men det är jag glad över, jag har så mycket att skriva tills dess.

Men en sak jag tycker är komiskt med min kära blogg är att om ni skriver www.azratopuz.blogspott.com med 2 T i ordet blogspot kommer man till en porrsida. Kära Elias upptäckte detta och jag var bara tvungen att få med det, och jag känner mig hedrad att ca 5 % som besöker denna porrsida är MINA fans! HA!
(Jag ska också säga att det där med 5% siffran inte är heeelt korrekt men ändå!)


Dagens bild är Christina Aguileras skiva stripped, jätte bra!
outLOUD /azra

Inga kommentarer: