torsdag 27 september 2007

villken dag!

Shit! Hektisk dag som äntligen är över.
Idag så hade jag "sovmorgon", alltså detta med sovmorgon är kanske bara en timme men ändå så känner man sig lika slö som valnigt, vad är vitsen med detta!? Finns det någon logik bakom det hela!?
I alla fall så åkte jag som valnigt till skolan, hade datakunskap och svenska.
Datakunskapen sög som valnigt och jag och Anton konstaterade att läraren har nog PMS.
Under svenska lektionen satt vi och argumenterade för och emot några påståenden, detta är skit kul! (enligt mig)
Vi lunchade och packade lite för vi skulle på exkursion på naturkunskapen i 4 timmar vid Bondberget!
Det var jaa, lärorikt? Jag hade en bra inställning om dagen villket gjorde allt bättre. Jag såg fram emot det för då skulle allt vara över fortare.
Hela JINGsp1 klassen, Lannart aka Lennie och hans übersmarta son gick där i skogen, studerade, träd, blommor, lava och hela naturen i största almänhet.
Lennie knäckte med sin underbara utrustning och fikat smakade gott!
Jag stressade sönder för att komma med 17.20 bussen och hann med!!! Det känndes otroligt skönt, komma hem "tidigt" för en gångs skull.

outLOUD /azra

Inga kommentarer: