torsdag 11 oktober 2007

auch.

Idag har jag nog jobbat sönder mig själv till 100 %.
Jag var så duktig och tog tåget in till stan som jag hatar för då har jag inte tillräckligt med sovmorgon, jag kom till skolan i tid.
Datakunskapsprov, det gick skapligt nästintill bra. Och det kunde ha gått värre! Jag vill inte ha allt för stora förväntningar på resultatet så jag är ganska neutral om det.
Mitt på dagen hade vi 2 timmar hål. Så jag & Takki satte oss och pluggade matte och Johanna var allmänt irriterad på allt som händer i skolan.
Sen var det dags för jobbig engelska där Christin dödar oss långsamt.
Efter det kom NATURKUNSKAPEN, och vi skulle ha seminarium. Men det gick bra, men vill vara neutral här också.
Dagen slutade vid 17.00 och jag var hemma vid 18.00
Jag kom hem och åt lite fort och satte igång att hjälpa Ma i köket direkt. Vi gjorde en MASSOR! Och tro det eller ej men det är för NU jag har satt mig ner, det betyder att jag stod i köket från halv 19 till 22, fatta. Jag tycker synd om mig just nu. Men inte allt för mkt.
Bajram imorgon.
outLOUD /azra

Inga kommentarer: