lördag 13 oktober 2007

?


Jag förstod inte varför jag hade rosa som layout färg.
Det slog mig igår: "Jag hatar ju rosa?"
Varför ska jag då ha det som en layoutfärg?
Inte för att jag gillar limegrön bättre men här på blogspot finns det inte många layouter och färger. Jag vill ha skogsgrönt och mysig grå färg.. Till hösten.
I alla fall. Imorse vaknade jag med den där "ahh jag vill ha snö, mys, jul och vinter" - känslan.
Villket är väldigt ovalnigt för att vara Azra Topuz.
Jag gillar inte snö så mycket, skidor är inte min grej och jag gillar värme.
Men igår i skolan satt jag, Hvit, Andersen, Lo & Olsson och diskuterade vårat framtida julbak och julklappsshoppingen. Gah, vad jag längtar!
Årstiden är så otroligt mysig så det inte är klokt, men Daniel har rätt. Snön i Sverige är inte så bra som det ska vara egentligen.
Det snöar lite, det regnar och blir slask, det blir svinkallt och allt blir till is, sen snöar det lite till och det är is under pudersnön. Och så går det så hela tiden till Mars - April då man äntligen får underbara vårkänslor och man längtar till sommaren. - en klassiker.
Nej men nu ska jag plugga, har en massa!
PS. Dagens bild är sjukt rolig, och vidrig. hahahaha!
outLOUD /azra

Inga kommentarer: