tisdag 2 oktober 2007

-


My day, TO-day.
5.10 - stereon. shit ännu en morgon...
5.25 - väckarklockan.
5.50 - Ma kommer in i rummet och frågar om jag ska upp, jaa tyvärr.
6.00 - Jag är vaken.
- ännu en meningslös morgon med fix och frukost -
7.06 - Bussen kommer. - det blir 40 minuters engelska impuls läsning och skön J.T musik.
8.00 - lektioner, spanska, engelska, svenska och värsta av allt MATTE i en & en halvtimme till kl 17.00. Dom vill att vi ska lida på riktigt. Gah.
Dzana kom och hämtade mig vid ED. Kom hem till henne och började laga mat, idag stod det klyftpotatis, biff och champinjonsås på menyn. Gott var det & mätt blev jag!
Vi satt och tittade på Vänner och då tar Dzana fram BEN & JERRY ICECREAM!!!!
Underbart. Två smaker: Cookie Dough och Fossil Fuel.
Sjukt gott!!! testa,
Ma kom och hämtade mig vid 21.00 och vi åkte hem. I bilen repeterade jag konstant vad virus, mask och spion var. ffs jag har dataprov denna veckan. gah.

outLOUD /azra

Inga kommentarer: