måndag 1 oktober 2007

nej nej nej


Okej, anledningen till att denna blogg startades var (det är tre mycket heliga punkter) :
- att publicera mina egna ord "outLOUD", villket är min slogan också. OCH se hur allt med tiden förändras.
- jag började läsa en blogg, en kille från Bosnien som nu bor i Göteborg. Hans sätt att skriva fångade direkt även om jag inte känner honom. Det komiska är att han inte vet att jag existerar och egentligen vet jag inte om HAN existerar. Min kompis har träffat denna "han" och tipsade om bloggen, jag blev inspirerad. ingen smygreklam görs för denna "han" inte har bekräftat detta.
- Alex Schulman.
Hans namn väcker uppmärksamhet. Denna person har drivit en blogg under en viss tid och tro det eller ej har han haft mer än 25 000 besökare dagligen!!!
En blogg man bara inte kan motstå, det är ju ALEX!!!
Och idag kom han med chockbeskedet: "Jag stänger min blogg, detta är mitt sista inlägg"
AUCH, det sved ska jag säga. Okej hans "bortförklaring" var ändå ganska bra, omdet nu är sant.
Jag tror att vi får alla nöja oss med att läsa Katrins, Alex hustrus blogg.
No offence men den kommer inte nå upp tills hans nivå, det kommer ingen blogg att göra...

outLOUD /azra

Inga kommentarer: