måndag 29 oktober 2007

favorit i repris ; I had a blast!

My very own weekend:
Fredag: Det var as slappt, kom hem sent från skolan och mötte Ma vid ICA.
Vi handlade en massa gott och åkte hem och lagade wook, ris och kyckling - my favorite!
Pa kom hem från jobbet och vi åt middag, det var sjukt längesen vi alla 3 gjorde det (vi saknade bara Dzana).
Efter middagen så blev det en massa onyttigt vid TV:n och IDOL. myys!
- BUMS i säng.
Lördag: alone @ home. Sjukt skönt, en massa slapp!
Söndag: Jag & Ma åkte till Jkpg och hämtade Dzana. Vi alla 3 åkte till IKEA och handlade en massa fint. Sen så skulle Dzana hem och jag iväg till Andersen.
Väl hemma hos Andersen så väntade vi på Elin & Ohlsson.
När dom hade kommit så började förfesten med musik, dans och sminkning :)
Vid 9-tiden gick vi till stan och till Huset. Där träffade man Löfqvist :)
Jag ska säga att vi hade sjukt roligt. dansdansdans !
Träffade Adis, Jennie, Fidde - sjukt längesen ju! Saknat er alla ;)
Festen var slut vid 1 och vi kom hem till Andersen vi ca halv 2 - 2,
Vi fick för oss att vi var hungriga och söta Ohlsson tog tag i det hela och gjorde scones & the.
Mys var det iaf. Till sist så kröp vi alla 4 ner i dubbelsängen och somnade till den störst B-filmen ever - Crossroads.
Andersen drog till jobbet tidigt och jag vaknade vid 10. Jag väckte Elin & Ohlsson vid 11 och åt frukost. Elin drog tidigt men jag och Ohlsson hade hela dagen på oss att inse att vi är de mest misslyckade personerna i världen!
Vi satt och väntade på Andersen till kolckan tre, då hade vi gjort god wookmat, kollat på Mtv och tagit en MASSA dryga kort med Andersens alla smycken ;)
Så ringer Andersen och säger att hon inte kommer hem, HAHA!
Lame var det iaf, så vi tog vårat pickochpack och drog innan Thorsten kom hem. haha,
Och nu är jag hemma, snart ska jag iväg till Löfqvist och ha myskväll, saknar henne.
Som Andersen sa; detta var första gången och det var absolut inte den sista!
- tolka det hur du vill!

outLOUD /azra

Inga kommentarer: