söndag 21 oktober 2007

gone.

Jag sitter här med 100 klädesplagg på mig, en sjal virad tre gånger runt halsen, frusna fingrar och en enorm kopp the bredvid mig som doftar starkt av ingerfära och kanel..
En mysig höstlåt spelas och jag vill bara iväg, egentligen vet jag inte vart jag vill åka.
Tro inte att jag är trött på mitt liv eller något sånnt, men jag vill bara inte vara här vart jag är just nu. Jag vill hellre frysa någon annan stans..
Där det röda nagellacket inte har börjat flagna, där ingen bryr sig om du är osminkad eller inte. Där musiken är viktigast av allt och där man inte måste vänta på att thet svalnat lite.

This is the last time I give up this heart of mine
I tellin' you that I'm a broken man who's finlly realized

outLOUD /azra

1 kommentar:

Anonym sa...

fint skrivet azra, mkt fint :)<3