onsdag 24 oktober 2007

Smack my ass and call me Judy!

Idag är jag ledig - soft.
Sitter här och funderar på att göra några engelskauppgifter men jag prioriterar lite på mitt sätt idag; soft musik och slapp går före engelskan. HA! Jag kommer ångra detta ,
Jag funderar även på att titta på lite Vänner men hoppas at det inte blir som igår, haha.
Jag hade sånn träningsvärk efter runnandet & friskispasset så jag låg i min säng och såg S04E 20 - 24 om och om igen. Jag hade inte styrkan att ta mig upp ur sängen och vända på skivan för att se de andra avsnitten. Jag vet tragiskt det är det du tänker på just nu, men jag klagar inte allt för mycket! Jag hade allt till hands, dator, fjärrkontroll, telefon... allt! Don't pity me.
Okej nu måste jag gå, min TV sattes på av sig själv igen. ag förstår mig inte på den ibland..
outLOUD /azra

Inga kommentarer: