tisdag 20 november 2007

Rehab .

Igår slog det mig; vi måste göra något!
Ärligt, detta med alla naturkatastrofer, växthuseffekten..
Det är sjukt, och om vi inte gör något NU så kan vi aldrig kunna ändra det.
Se / läs & lär ;
Igår hade vi bad och jag simmar bra men mitt högra ben vrider sig lite konstigt. Det är vääääldigt svårt att rätta till det för benet lyder inte alls, och jag kom att tänka på:
när vi lärde oss eller rättare sägt förbättrade vår simmning så sket jag i vad Ewa sa. Japp jag erkänner, jag tänkte "jag kan simma" och det kunnde jag ju!
Men nu är det ganska idiotiskt att försöka fixa detta, jag har sabbat det och så är det!
Samma sak med växthuseffekten, vi kommer inte kunna fixa detta om vi inte gör något nu. Och nu är det kanske till och med försent!
Dra ur konstkten för att skippa standbyen -.-''
outLOUD /azra

Inga kommentarer: