söndag 18 november 2007

relax .

Min lördag :
SlappSlappSlapp . säger jag bara.
Jag och Lamija var och kollade på tjejernas handbollsmatch. IFK Mullsjö vs. Guldkroken , det blev 19- 19. :)
Efter det drog jag tillvICA och köpte lite snacks och drog till Velici där jag skulle passa Bella hela kvällen. Slappt var det. Evigt promenerande mellan datan och tv:n ^^, vi åt pizza också mums!
Melli kom senare på kvällen, Bella somnade och jag satte mig vid datan. Då sätter Melli på The Grudge 2 lr ngt, sjukt läskig så jag vågade inte sätta mig i soffan tills hon bytte kanal ^^
Jag somnade tillslut till någon vampyrfilm som Melli var väldigt insatt i, vaknade vid halvtvå och då skulle vi hem. Bellas föräldrar hade kommit hem .
Somnade direkt när jag kom hem. och vaknade vid 12 idag :P
Satt ett tag och undrade vad jag skulle göra till frukost och Joakim tyckte jag skulle göra gröt, och det blev det. Och nu sitter jag här, diskat och allt ^^
Lyssnar på hitlistan på P3,
på tal om hitlistan; minns ni alla låten Home med Michael Bublé. Underbar, och nu har Westlife gjort en cover på den. Sjukt bra!
i alla fall, nu ska jag och Ma till ICA. För idag står det 'Azras Wook' på menyn ;)
outLOUD /azra

Inga kommentarer: