måndag 18 februari 2008

Dålig updatering av mig nu på sista tiden...

Men I'm back! :)
Har precis kommit ifrån Melli, satt och kollade lite bilder och snackade - mys!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tog lite bilder från helgen, för ni ska se våran ''nyttiga'' frukttallrik vi gjorde, haha! (bilden)
Gott va? Egentligen inte, men Melli ville göra mig på bra humör när jag klagade på hennes frukttallrik bestående av bara banan och clementinklyftor.
Ni ser dessutom vår underbara wook! :)
.
.
Dagen har varit bra, jobbigt med skola nu efter ett lov men otroligt nog är jag inte så trött som jag trodde jag skulle vara.
Det var riktigt fint vårväder. Så himla skönt!!! :) plus att jag såg årets första vårtecken; ett par snödroppar i trädgården. :) Jag blir på så bra humör när våren kommer!
.
Nej men nu ska jag iväg och göra något vettigt. Vad det nu än är...
outLOUD /azra

Inga kommentarer: