söndag 17 februari 2008

Ohh ,

Söndag, det slog mig och Melli imorse att det är skola imorgon - suck!
Veckan har gått otroligt fort - suck där med!
I alla fall, igår var jag hemma hos Melli. Skulle sova där så vi satt uppe länge och kollade på film, gjorde "nyttig" frukttallrik och lyssnade på musik.
Somnade vid 4-tiden och försov oss tillräckligt mycket för att missa Stina-Lee och BlonsinBella på nyhetsmorgon. Men vi deppade inte ihop, utan städade lite, fixade och donade. Klockan hann bli två och vi fixade mat. Det stod wook på menyn, riktigt gott! (bilder kommer senare ikväll tror jag). Vid fyra skulle Melli iväg till Jönköping och jag hem. Och nu sitter jag här och känner för att blogga :)
Hoppas er sportlovsveckoslut (oj, långt ord!) har varit lika bra som mitt!
Puss på er, outLOUD /azra

Inga kommentarer: