måndag 18 juni 2007

Gör det du är bra på

Varför överanstränga sig?
Varför försöka bevisa att man kan allt när man vet själv att man har sina bristningar här och där?
Det är klart att jag talar om kändisar (oftast bortskämda små flickor som inte vet vad dom ska göra med sig själva).
Jag läste igår att Norah Jones är skådis (!?). Va? Vad hände? Hon sjunger ju som en Gudinna! Hennes album kunde inte bli bättre och hennes låt "Turn me on" var så skön att man kunde lyssna på den om och om igen - hela tiden.
Men plötsligt ska hon bli skådis, med JUDE LAW!? Hollywood hunken själv..
Men jag ska inte säga att hon är dålig skådig jag har ju inte sett henne än men jag lovar att jag ska se hennes film!
Samma sak gäller andra kändisar. Nu kommer jag klanka på Paris Hilton igen och jag kommer få skit av alla Paris-fans men jag bryr mig inte.
Tjejen är känd för att hennes familj äger "Hilton hotell". Men varför ska du bli en misslyckad skådis i "House of Wax" och varför försöka bli sångerska med den urkassa låten "Stars are Blind". Det var ju bara pinsamt!
Så mitt råd är gör det du är bra på så löser sig allt.
För vi alla är bra på något - tro det eller ej men Paris Hilton också!
outLOUD /azra

Inga kommentarer: