söndag 17 juni 2007

Toppen inlägg. Ehm!?

Jag har inget att skriva ändå så hoppas jag på ett toppen inlägg. Hur det nu än går ihop sig!?
Ska säga tack till alla som jag fick blommor utav, vad snälla ni är! Tack Dzaniel för klockan och Velici för chasen. Äntligen kommer iPoden/MP3:en bli min!
Jag satt och funderade ett tag om den där iPoden/MP3:en idag...
Varför köpa en APPLE iPod som kostar 2000 :- när jag kan köpa en lika bra för 900 :-
Varför betala för märket!? Detta sa Joakim som själv äger en Jens of Sweden MP3. Borde jag lyssna på denna man?
Men jag tror jag ska ha en SanDisk MP3 med 2 GB för 899 :- , det känns rimligt!
Nu vill jag bara ha tillbaka min dator innan Bosnien. ALL MIN MUSIK! ffs måste engtex reparatör vara ledig just nu!? GAH!
Ma är orolig för mig. "Hur ska hon klara sig i en buss ner till Bosnien!?" så nu kollar hon flygresor regelbundet och imorgon ska hon ringa något flygbolag för att kolla lite grejer...
Det känns tryggare med flyg - ärligt.
Jag saknar alla där. Strina, Alen, Kerim, Amer, Dajda, Nadina, Tetka, Nedo, Amela, Merjem, Amar, Farud, Adzo... ALLA! varför kan vi inte bara vara tillsammans?
Som Shan säger "Men åk hem då din jävel. Till ditt land..." Men det är inte så lätt. Jag hade lätt kunna flytta men jag kan inte. ("Men åk hem då din jävel. Till ditt land..." säger Shan i filmen Shan da man Svenska 2 )
Nu ska jag komma in på ett annat ämne..
Grattis Jennifer Aniston till toppenkapet Paul Sculfor. Oja! för han är snygg.
Okej, jag säger inte nej till Brad pitt heller men nu när han har gått vidare och jag inte längre ha en chans kan man ju beundra Paul. Vad ska man göra? Inte mer än att beundra att den snyggaste tjejen i Hollywood han skaffat sig en goding!
men nu känns det som om jag har sagt mitt för dagen så skriver jag vidare imorgon...
outLOUD /azra

Inga kommentarer: