torsdag 20 september 2007

Azra the one and only source of inspiration




Oja, för det är faktiskt sant. Eller delar av det iaf. Resten kan vi räkna som värderingar.

Jag har nämnligen haft denna blogg sen den 20 Maj 2007. Det betyder att den har varit aktiv i cirka 4-5 månader. Och jag ska vara ärlig, när jag började blogg trodde jag att detta skulle bli en valnig blogg utan något vettigt innehåll som ingen skulle läsa och att jag skulle sluta skriva efter någon vecka. Men ack vad fel jag hade! Det blev nämnligen en hit. Inte i lilla Mullsjö iof. men i storstaden började folk bli intresserade och läste regelbundet, kommentarerna kom oftast muntligt men detta störde mig inte alls. Jag blev in inspirations källa för många. Inget att skryta om men jag blev inponerad, jag trodde jag aldrig skulle göra detta.

Detta gillar jag men min egen blogg - det känns orginellt!

Detta bjuder jag på!


outLOUD /azra

Inga kommentarer: