lördag 22 september 2007

Face your Fears

Varför ska man vara så rädd för precis allt!?

Enligt mig finns det 2 olika sorters rädslor:
- The sissy one
Där (oftast) tjejer är rädda för spindlar, strålning, aldrig hitta den rätte osv.
Sen finns det den seriösa rädlan:
Där tjejer OCH killar är rädda för döden, mista sin familj osv.
Jag har 2 rädslor, och dom är nog väldigt allvarliga.
För ja, jag gillar inte kryp men jag dör inte utav dem!
Jag är rädd för att plågas, jag vill dö en stillsam och fridfull död (ako Bog da). En utav mina största rädslor är att tex. dö som i Saw filmerna.
Den andra seriösa rädslan är att inte kunna få barn. Vi snackade om det i skolan; kan man bli streil om man få för mycket strålning? som tex, mobil i fickan, laptop i knät..
Jag är inte rädd för själva strålningen, nej. Men jag skulle inte kunna leva om jag inte hade en familj. Jag anser inte att man kan vara lycklig utan barn.
Eller iaf tror inte jag att JAG kommer vara lycklig utan barn.
Jag vill att alla bloggläsare som känner sig utmanande skriver om just sina två största rädslor och publicerar dem, ha gärna lite thoughts about det också.

outLOUD /azra

Inga kommentarer: