söndag 16 september 2007

my very own weekend

Det började dåligt, väldigt dåligt faktiskt.
På fredagen gjorde jag nästan ingenting, på kvällen var Melli & Emina hos mig, vi var onyttiga med chips & grejer och that was it.
På lördagen var jag på väldigt dåligt humör. Ni vet det där "jag-vill-lyssna-på-deppig-musik-och-verkligen-inte-göra-någonting!" - humöret.
Men så kom Anton och satte lite ljus på tillvaron. Frågade om ngra från JINGsp1 skulle åka och bowla. :)
Vid halv 8 sågs Lo, jag & Elias vid Juneporten och drog till Elias. Anton kom, Vladan kom. Asenata kom. Vi kollade på Svensson Svensson och Deal or no Deal.
Efter det skulle vi BOWLA.
Och det blev lyckat, killarna var ehm bra? och jag & Asse var bäst. Jaa Vladan är det bara utseende? haha
Jag sov hos Dzaniel, haha ohh Dzana var så rolig när hon phonade mig vid 00-tiden.
Jag kom hem vid 15-tiden idag och jag & Ma handlade. Det var gott med Annanas Vanilj the.
outLOUD /azra

Inga kommentarer: