fredag 14 september 2007

a huge step-down

egentligen inte. jag har alltid gillat det men jag har som alla mina perioder. musik.
det är inte kul att lyssna på samma sorts musik hela tiden. det beror helt på vad man känner för stunden.
alla dessa låtar har gjort att jag måste läsa om något seriöst.
jag och emina hittade en sida från aftonbladet om bara klimatförändringarna. det är sjukt. som melli säger "va fan jag lever i nuet orka", men egentligen hur kommer våra barn leva sen då? är vi så pass själviska att vi inte bryr oss om detta?
tillexempel: om medeltemperaturen har höjts men bara en grad om 60 år betyder det att skåne kommer vara kraftigt översvämmat, folk kommer dö utav de stora mängderna utav vatten. om medeltemperaturen stiger med fem grader inom de närmaste 80 åren kommer det att vara enorma skogsbränder vid medelhavet och det kommer flyktingar till då "svala" sverige. detta är sjukt jag fattar inte. shit!

azra

som demostration har jag inte använt nåtgra versaler i detta inlägg.

1 kommentar:

Anonym sa...

kloka tankar azra!