måndag 12 november 2007

my thoughts right now

Jag mår inte så bra, gick hem från skolan. För jo på matten så satt jag och skakade, frös och kände mig varm... BLAH!
På hemvägen så höll jag på att somna, det tog evigheter att komma hem!
Kom hem och tog något att äta, men mådde allmänt illa.
Lite vid msn och så får man veta att folk sprider att man inte mår psykiskt bra, VA!?
Vad håller ni på med? Jag mår bra! Jag gick hem för att jag kände mig sjuk, fysiskt -.-''

I alla fall, jag är ledig imorgon :)
Ska bli skönt att bara koppla av från allt. Men jag måste plugga.
Jag har dataprov, svenska redovisning och engelska att göra, usch fy & blä!
På onsdag ska jag, Emma Uhlin och Vladan till Fläkt Woods något. Ett företag vi ska besöka för att få lite info om våra fadderföretag vi ska få efter jul..

Ohh, ni vet det där inlägget med solnedgången vid 16.00 ?
Jo idag blev jag inte så glad. Det var bläcksvart ute klockan HALV FYRA! Gah, dagarna blir bara kortare och kortare.. usch där också!

Aida tipsade om några bra serier också :)
Samantha Who. - rolig serie, så nu ska jag kolla upp Gossip Girl också.
outLOUD /azra

Inga kommentarer: