söndag 11 november 2007

myveryownweekend.


allt i ett ' ;
Jag har varit i Värnamo hela helgen :)
mys, i Lördags så åkte jag till Jönköping och vidare mot Värnamo. Väl framme i Värnamo så mötte Aida mig på stationen och vi gick hem till Zorlak's. (Aida&Amers place.)
Där tog vi det lite lungt fram till fyra-tiden för då började vi fixa oss.
Amer och Tarik skulle ha en 18-års fest tillsammans och vi skulle tidigare till lokalen för att fixa allt. Så vid sex-tiden var vi i lokalen men jag och Aida var inte till någon stor hjälp... haha!
För maten var redan klar, drickat stod i kylen och vi var inte tekniska nog att hjälpa vår DJ.
Vid 8-tiden började folk komma och det blev fest! TrevligtTrevligt.
Träffade en massa nytt folk, dansade och hade allmänt roligt.
Vissa strippade efter ett tag medan vi andra var lite mer normala. ^^
Efter att dom flesta hade gått hem så delade vi på tårtan som vi hade glömt, Amer öppnade sina presenter och så fick vi städa det värsta.. Mycket öl var det iaf på golvet!
Vår kära DJ skutsade oss (jag, Aida, Amer och en KosovoAlban jag inte kommer ihåg namnet på) hem till Aida och Amer där vi skulle sova.
Aida och jag tryckte ihop oss i vår säng och sa att vi skulle upp vid 8, HA! För jag vaknade kl 11.11 , hahah!
Frukost blev det, snack och fix för jag skulle hem.
Min helg blev lyckad iaf :)
BILDEN; Födelsedagsbarnet Amer, jag & Aida ;)
outLOUD /azra

4 kommentarer:

Anonym sa...

E han i svart, Amer?

Azra Topuz sa...

svart? det är han på bilden, så nej han är inte svart. /azra

Anonym sa...

He sure is sexy, though

Azra Topuz sa...

of course; he IS sexy!
God, Amer sto imas självförtroende ;)
/azra