fredag 16 november 2007

Thank God it's friday!

My day to-day ;
Oh, en väldigt mysig fredag (:
Vaknade tidigt och tog en lång dusch, gjorde mannagrynsgröt till frukost , mums!
Jag kollade på Samanta Who och Chuck. se dessa serier!
Tog bussen vid 8.50 och kom till skolan, hade bild och matte. Sen så var det lunch. Gott var det, men Takki var tvungen att gå hem, hon mådde illa vilket inte var så roligt men men..
Jag och Jenny går istället till svenskan där vi redan var klara med våra argumentationer så vi bara satt och slappade, läste en massa Vänner-repliker och lyssnade på alla andra.
Vi var inte fullkomligt klara med alla argumentationer och vår lärare Fredrik säger att vi ska dra över på historia lektionen också. Det betyder att halva klassen som har suttit och väntat sen lunchen på att svenskan ska ta slut har väntat i onödan för att det inte blir någon historia.
Det var lite smått skoj, vi var skadeglada!
Allt gick bra, blev nöjd med mitt tal och med betyget. Gick glatt till stan där jag fönstershoppade lite, hittade lite grejer jag vill ha till julklapp! (:
Jag åkte upp till A6 och träffade Zana, Ilda, Emina & Edina vi gick runt lite där och sedan åkte vil till dzamija. Där var det ganska mycket folk, satt och snackade och garvade en del.
Tydligen är jag den enda som känner till Kent, den döda vinkeln o.O''
Vi tog i alla fall bussen vid 21.00 och så nu sitter jag här, skriver blogg och väntar på att Idolresultaten ska komma, jag såg inte när dom uppträdde men hoppas Amanda ellerAndreas åker ut. Oh, now it starts!
outLOUD /azra

Inga kommentarer: