söndag 4 november 2007

En resumé av mitt lov.

Ja, för nu är det över. Sjukt att tiden går så fort!
Lovet började sjukt bra med huset, vi hade trevligt!
Under veckan var allt okej, inget speciellt förutom tacokvällen. Dagarna innehöll mer eller mindre bara film, film och mer film.
Lovet slutade sjukt bra också!
Denna helgen så åkte jag till Jkpg. Där käkade jag, Dzana och Daniel på Chili Thai. Så åkte jag och Dzana upp till A6 och kollade runt lite, Dzana köpte en finfin lila klänning :)
Vi åkte hem till Dzana & Daniel där vi slappade lite och gjorde oss i ordning för kvällen.
Vi var hos Ivona och Andreas. Det var väldigt trevligt!
Kanske för mycket av det goda, smällar man får ta idag.
Tydligen hade jag smsat Joakim ;
" Fy ban vad jag älskar dig gah du skb a veta azra ager haiaha"
Det tyckte han iaf var kul -.-''
Nu så måste jag plugga men jag tänker inte göra det, jag kommer ångra att jag inte tog tag i det men wtf jag har mått bättre!!
Skol-fan imorgon också, men saknar Ohlsson, Hvit & Andersen så det ska bli kul att vara med dom. :)
outLOUD /azra

Inga kommentarer: