tisdag 6 november 2007

tragiskt ,

Jag satt och tittade på Vänner och så ställde jag mig framför fönstret och drog en djup suck. Klockan var 15.30 och jag såg solnedgången. Det är sorgligt att solen går ner vid fyra-tiden och det är bläckmörkt ute redan vid fem-tiden.
Visst känner man sig otroligt ledsen att enns dagar går över så fort.

Men jag har endå goda nyheter ;
Jag mår bättre, halsen gör inte lika ont längre och jag hostar inte allt för ofta.
Jag känner att jag kan naturkunskapen och hoppas att jag får göra provet imorgon för Lennie.
Morgondagen är kort, så är även torsdagen. Jag slutar 11.45. Så jag, Elin, Andersen och Ohlsson ska till Chili Thai och luncha tillsammans och så ska jag shoppa lite för jag ska till Värnamo på lördag. Amer fyller 18. Sjukt för jag trodde att han bara var ett år äldre än jag! GAH!
Så jag ska åka till Värnamo och fira, och så blir det sleep over @ Zorlak's place ;)
Helgen kommer bli lyckad!

Ja, nu är solen snart borta.
outLOUD /azra

Inga kommentarer: