onsdag 7 november 2007

Onsdag , 7 nov.

Min dag har varit ok,
Hade en massa meningslösa lektioner.
Historia ; ja, okej vi jobbade en del om medeltiden där.
Datakunskap ; jag hade Nk-prov med JINGnv1 så jag missade 60% av lektionen vilket inte gjorde så mycket för jag hatar datakunskap.
Samhällskunskap ; Jag & Elin satt och jobbade med vår debattartikel.
- på en 5-minuters rast så drog jag och Elin till matsalen och åt så länge det fanns pastasallad -
Naturkunskap ; Vi kom inte försent! Så kom Lennie och alla blev glada. Men olyckligtvis nog så kom Mats och skulle informera om våra fadderföretag. Lennie var så söt och sa att Mats kunde ta lektionen åt att prata. Det var så gulligt att jag fick tårar i ögonen (delvis berodde detta på att Lo satt och garvade sjukt mkt!). I alla fall så fick vi en del info och jag blev chokad hur jävla idiotisk min klass eller vissa i kassen kan vara. Alltså no offence men hur idiotiska frågor är det tillåtet att ställa? -.-''
Jag kom hem, åt, msn och sen somnade jag och så vaknade jag nyss...
Nu vill jag baka men vet inte om jag orkar ;
outLOUD /azra

1 kommentar:

Anonym sa...

har man börjat garva.. ja då är det kört :)