torsdag 8 november 2007

A totally normal thursdi ?

Jag hade den mest meninslösaste skoldag - ever!

Sovmorgon - datakunskap i en timme - slut -.-''
ORKA säger jag bara! , men iaf jag, Lo, Elin, Andersen och Ohlsson drog till stan där Elin skulle fixa sitt bankkort. Ohlsson satt och skrev checkar till Lo, Elin uträttade sitt ärende och jag och Andersen fastnade i snurrdörren.
Sen bar det av till Chili Thai där vi åt mycket! gaaah, gott! Det blev en massa snack, men höjdpunkten var när vi skulle gå och Ohlsson ställde sig upp och hennes stol fastnade typ under bordet. Hon sa ganska högt: "Fan vad jag hatar detta!!!" och det blev knäpptyst i resturangen. Ha! Då börjar offret garva, haha iaf. vi drog till PB. Mystiskt folk där och snuskiga statyer ^^, vi träffade Emma & Tilda :)
Sen gick vi till stan och shoppade lite. Jag köpte en present till Pa, ett par leggins OCH en tufftuff t-shirt :)
Sen drog jag mig hemmåt. Väl hemma skruvade jag upp volymen till max och lyssnade på The Killers , och nu sitter jag här.
Bilden som läggs upp idag är ingen dagens outfit- NEJ! Det är bara att bevisa att min T-shirt är tuff!! outLOUD /azra

Inga kommentarer: