onsdag 5 december 2007

Shine on .

Vilken dag!
Vi hade studiedag så Ma väckte mig vid halv 11 imorse och sa att vi skulle shoppa. - oväntat!
Så vi tog tåget vid 13.38 till Jkpg och väl framme så lunchade vi på Chili Thai. Satt där ganska länge sen så gick vi till stan. Även om det var kallt, regnigt och ganska eländigt så var vi på bra humör. Första affären vi går in i är där jag också fyndar. Hittade en massa fina nyårsklänningar men var inte fullt taggad på att bränna 900:- på en klänning men jag hittade fina grejer till nyår iaf :) Men bilder kommer upp när premiären är ;)
Dzana kom när vi var på Indiska och där fyndade vi smycken :)
Efter ett tag på stan så bestämde vi oss för att fika. Vi gick till 'Claras' - älska det fiket! mysmysmys!
Vi satt där ganska länge oh pratade, och sen så tog jag & Ma 18.53 tåget hem , lyckad dag.
Men nu är jag grymt trött! - gah.
Imorgon så ska jag träna, det var längesen! Vi får se hur det blir...
outLOUD /azra

1 kommentar:

Anonym sa...

chili thai godaste maten ja sväär :D