torsdag 6 december 2007

All that glitter is cold .


Det är torsdag, vilkte betyder att det snart är FREDAG! Och det i sin tur betyder helg! :)
Min helg kommer bli superfin.

Efter skolan imorgon så ska jag till Dzana & Daniel aka Dzaniel. Ska sova där, men måste dock plugga lite matte HA!
Sen på lördag så ska vi åka till Stockholm till Emma, Viki & Armin <3
Det ska bli mys, ska vara där hela dagen. En massa Emma-bilder :)
Oh, that reminds me; jag måste ladda kamerabatteriet!
Sen så ska vi hem till Jönköping igen och så ska jag sova Lördag - Söndag hos Dzaniel igen.
Men mest ser jag fram emot Stockholm!

Idag tränade jag handboll för första gången på 11 månader! GAH , sjukt roligt. har inte förstått hur mycket jag har saknat det. Men nu är jag igång igen :)
Nej men nu ska jag fixa & dona lite saker, och jag bloggar again på söndag förhoppningsvis.

outLOUD /azra

Inga kommentarer: