söndag 2 december 2007

Kvällsinlägg.
It's Sunday , Gods day.
Imorse vid 11-tiden så kom Dzana hit och vi planerade att baka :)
Det blev lussebullar , sjukt goda!
Men först så lagade vi lite mat & åt , längesedan vi alla 4 satt och åt tillsammans.
Sen så bakade vi som sagt och gjorde grööööt! MUMS!
(jag tänkte faktiskt göra ett ' Azra the Chefmaster ' favorit i repris men lussebullarna, men det kommer kanske imorgon..)
Vi kollade på filmen ' Ett öga rött ' , och hm nej det får bara en stjärna av fem. sorry.
Men det kändes inte att den hade någon riktig handling - en timme in i filmen!

Imorgon är det måndag, en massa lektioner men jag har en positiv inställning inför dagen , ska inte ha med datorn pallar inte ^^
Och nu känns det också så att jag har hur mycket tid över som helst! Och det känns konstigt , man brukar plugga men plötsligt så ' har vi inte lika mkt ' längre och jag känner mig lättad :)

Veckans låt är klart & tydligt nästan alla Eminem låtar - HA!
Speciellt ' Kill you ' , ' Stan ' & ' Rain man ' .
Jag vet alla är ganska gamla men dom knäcker!
Men jag måste även tipsa om låten ;
Eminem vs britney - Oops the real Slim Shady did it again
Hahaha! Gud vad jag garvade!

Nej, men nu ska jag läsa HP. Dzana dödar mig - hon vill hela tiden berätta vad som kommer hända!
I killed Super-Man, I killed Super ... MAN!
outLOUD /azra

Inga kommentarer: