lördag 1 december 2007

hejhopp.
Ligger här i min säng och kollar på Ratatouille , för typ hundrade gången men Melli ville se den och ni anar inte. Hon sitter just nu fastklistrad vid skärmen, hoppar till när det blir 'läskigt' (tro det eller ej men Ratatouille han några 'skrämmande' scener.) och så sitter hon och skrattar tyst för sig själv då & då.
Jag tror hon ska få denna filmen i julklapp..
I alla fall, vi satt och åt förut så nu är vi ganska mätta och jag mår en aningen illa.
Sitter och försöker fixa fram Photo Shop, HA! Som om jag kommer lyckas!
Snart (om 31 dagar ^^) så är det nyår och jag måste ha något fint att ha påmig, vill ha en svart klänning - gah! :)
Hade varit lättare om jag hade pengar men man kan ju inte få allt.

Satt och kollade lite på www.people.com/people och hittade detta:







JUSTIN & CAMERON
After almost four years together, Justin Timberlake and Cameron Diaz
announced their breakup on Jan. 11, pledging "continued love and respect for one another." That lasted about a week, when the couple was spotted getting into a heated argument during a Golden Globes' afterparty. But by the time they were promoting Shrek the Third in London, the exes (and costars) were all smiles – even sharing a kiss on the red carpet. Since the breakup, Timberlake's been dating Jessica Biel, while Diaz has, most recently, been linked to John Mayer and Bradley Cooper.

Sant så sant, vi vill gärna se mer av Justin & Cameron ..





outLOUD /azra






Inga kommentarer: