torsdag 29 november 2007

It's all about ME .

God kväll!
Hoppas ni har det lika bra som jag just nu, för jag mår great!
Nothing can stand in my way ;)
Ser faktiskt fram emot skolan imon - tro det eller ej!
Har sovmorgon förjt av bild & 40 min matte. Sen är det lunch följt av svenska där vi ska redovisa om en bok vi har läst (inte ett dugg nervös) och sen så har vi historia-prov om medletiden. Och jag känner att jag kan det mesta nu, det sitter säkert.
Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, får ringa Hjalle lr ngn :)
På lördag ska jag & Ma julpynta och julbaka och bjuda över lite folk tror jag - mys!
Och på söndag så är det Julskyltning i Jkpg. Ska gå med Jenny & Takki, - det är också mys!
Nej men snart så kommer Melli och ska ämta nagellack -.-'' & sen ska jag hoppa in i duschen och sen sooova :)

Oh, en sak bara; Det kommer en ny film 2008. '17' heter den.
Och handlar om en kille runt 30-års åldern som en dag vaknar upp som tonåring.
Lite ' 13 snart 30 ' deja vú jag vet men bara så ni vet så spelas 30-åringen av MATTHEW PERRY! Bara det är värt att se filmen och som grädden på moset så spelas tonåringen av Zac Efron. Gå och se - fjortisar!

outLOUD /azra

Inga kommentarer: