måndag 26 november 2007

ChuckChuckChuck .

Måndag .

Ingen höjdar dag precis - men jag vill inte klaga allt för mycket.
Skolan var ok, med lite av det ena & det andra.
Hade dans på idrotten, hm jag vet inte vad jag ska säga om det men vi kan iaf konstatera att vi alla fick lite utav en överdos av Takki.
I alla fall, jag fick ta bussen vid 17.00 hem och var hemma vid 17.30.
Skönt att vara hemma, det var kallt & blåsigt ute så jag unnade mig med lite pastasallad och satte mig vid TV:n framför brasan.
Tiden går ganska fort när man tittar på meningslösa TV-program.
Bestämde mig för att göra något vettigt ; kolla på Chuck. Ha! , ja vettigt & vettigt..
Såg iaf 2 avsnitt, läste lite HP och borde snart sova,
har en lång dag framför mig, imorgon går jag till 17.00 , det svider...
Jag önskar bara att denna veckan ska ta slut, har mycket att plugga och lära in men veckan efter är slapp :)
outLOUD /azra

2 kommentarer:

Sofia sa...

haha ni älskar energin jag ger er^.^

Azra Topuz sa...

oja, verkligen! vi ser fram emot varje dag med dig haha ;)