söndag 25 november 2007

giveittome

Ngra tips för tjejer, killar kan bläddra lite längre ner!


GE MIG!
Hittade dessa ;
Mocka & lack. Sko i mocka och lack från Ash, 1295 kronor.
Okej jag kan inte ge 1295 för ett par partyskor jag inte kan använda -.-'' men gah så snygga dom är!




KUVERTVÄSKA. Svart kuvertväska från Wedins, 249 kronor.
Denna frunderar jag starkt på att köpa.




Jag själv har lite problem med torr hy på
vintern och hittade en massa bra tips ;
1. Sov med luftfuktare eller öppet fönster. Ett alltför varmt sovrum kan vara uttorkande på vintern.
2. Drick ett stort glas vatten det första du gör. Eftersom energin du får av mat försvinner över natten och din kropp torkas ut bör du fylla på med vätska när du vaknar.
3. Drick två liter vatten per dag. Kroppen förlorar närmare 2,5 deciliter vätska per dag enbart genom hudavlagringar.
4. Smörj in kroppen minst en gång per dag, helst efter dusch eller bad då kroppen fortfarande är fuktig.
5. Skrubba kroppen minst en gång per vecka. Kroppspeeling hjälper till att avlägsna döda hudceller och påskynda cellförnyelse = huden blir fräschare.

För honom ;

ÄLSKA Armani Code parfymen, killar skaffa denna!








outLOUD /azra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min pojkvän har den parfymen :) BÄSTA EVER LUKTAR SÅ GOTT

Azra Topuz sa...

Jag veeet ! godaste fan, älska den <3