tisdag 27 november 2007

The edge is coming .

Gah, tisdagar. jag fasar tisdagar. O,o''
Det känns tråkigt att skriva att man inte gillar vissa dagar, att man vet i förväg att vissa kommer att bli värre än alla andra.
I alla fall , TISDAG! -.-''
Vaknade vid halv 6 imorse och kom hem vid 18.20. Ha!
Dagen var fullsmockad med svenska, engelska, språk, matte you name it!
matten och svenska gick förvånandsvärt bra, ligger före i matten så nu kan jag slappa och jag är nöjd med min miljö beskrivning på svenskan.
matten var grymt rolig, jag dissade Apweit & Jenny idag mohahah (6) , eller dom ville inte byta plats så vi skapade en balkanhörna bestående av mig, Nadira, Jozo, Mirel och Vladan, haha.
Denna veckan är även proppad med läxor och prov, imorgon har jag dataprov om databas. det är inte så svårt egentligen, jag trodde bara det.. Men jag måste läsa igeom allt en gång till för att vara på säkra sidan.
Vill även tipsa om låten: JUSTIN TIMBERLAKE ft BEYONCE - UNTIL THE END OF TIME
grymt bra, ;)
outLOUD

Inga kommentarer: