onsdag 28 november 2007

Bring me down .

Om ca 50 minuter kommer min buss, so I have some time to kill..
Dagen var ok, jag gillar historian (det beror mest på läraren), datakunskapsprovet gick jättebra & var jättelätt! Och sen så var det ett ynkligt 40 minuters samhällskunskapspass där vi pratade om makt och ett ännu ynkligare 40 minuters naturkunskapspass, där vi gjorde absolut INGENTING! Eller jo, en grej ; vi skrev upp klassens medelvärde när det gäller gorddars rötter. Läs meningen en gång till och inse en gång till hur jävla patetiskt det är! Elias har rätt ; 'detta tar bara TID, inget annat' .
Sen så skulle vi äta lunch, hade sett fram emot det sen jag satte mig på bussen i morse för jag hade missat frukosten, det var ju min & Sofias favoriträtt: pastagratäng!
Vi kom til matsalen oh möttes av en vidrig lukt. Det var inte allt heller ;
Det var ingen jävla pastagratäng! Det var Broccoligratäng som såg motbjudande ut, bratwurst sen i måndags, potatis, ris, 'tacogratäng' som bestod av köttfärs som verkade vara nermald som om den var tuggad i förväg, nachochips PÅ köttet & ost :S - vidrigt i alla fall.
Och 'pastagratängen' var likaså, det var ju för helvete inte enns köttfärs!!! JAg mådde dåligt, så jag har levt på knäckebröd hela dagen *mums* -.-''
Okej, sorry för deta inlägget men jag är så jävla arg på att skolmaten & skolan är så dålig och oorganiserad så det inte är klokt.
Men sedan så förstår jag endå ' det är 1500 elever på skolan & alla kan inte ha det perfekt ' men vi kan väll få ngt ätbart till lunch?
aja, jag får släppa detta nu, ska läsa historia ^^ & sen hem.
outLOUD /azra

2 kommentarer:

Anonym sa...

den där köttfärsen, det var tonfisk :S

Azra Topuz sa...

nopp, ' tacogratäng ' - köttfärs! det var vidrigt! O,o''