onsdag 12 december 2007

As my friend Tony here would say; It's GREAT!

juppjupp, här sitter man trött och sliten men allt känns great för det!
Life is just as bright as it should be .
Igår var det stressdag; matte provet gick nog bra. Sen på bussen hem så satt jag, Kajsa & Sofia och åt pastasallad :) mums! Men Kajsa kände sig hemlös -.-''
Väl framme i Mullsjö så gick vi direkt till G-hallen och åkte iväg till Lidköping med laget. Buss blev det denna gången. :)
Matchen gick... huh? Resultatet kan förbli osagt. Första halvlek gick bra, bra tempo iaf. Men andra tappade vi lite ;/ men men.
Men mitt humör är på topp endå! yey! Idag ville Takki att jag skulle med henne till stan men jag pallar inte. Kom hem vid 00.00 igår och vill just nu bara SOVA! Så det ska jag göra när jag kommer hem :)
Nej men nu krånglar allas presentationer så jag ska njuta lite i all uppståndelse - SKADEGLÄDJE! (6)
outLOUD /azra

Inga kommentarer: