onsdag 12 december 2007

kvällsinlägg .

Good evening!
Här sitter man, är smått uttråkad.
Tänkte göra något vettigt, satt och undrade om jag skulle se 'Pocahontas' eller 'Pirates of the Caribbean'. Vettigt eller hur? O,o''
Men tyvärr blev det ingen film idag, ett enstaka Heroes-avsnitt sen blev det en del vi datorn.

Jag hittade en blogg där en tjej tipsade om en massa skivor.
Vissa beskrev hon riktigt bra så jag tog tag och skaffade fram dem, - illegal. shh!
Så just nu lyssnar jag på Jaheims album som heter Ghetto Classics - so far, so good.
Försöker också få hem Milosh album Meme. Hoppas det funkar nu då!
Lite skoj var det allt när jag fick hem The Killers album Sawdust och Jocke blev avis, mohaha! Men DOCK var inte albumet så imponerande, men I should give it a shot! anyway...

Just nu luktar det saffran i hela huset. Det betyder att min kära Ma står i köket och bakar för fullt.
Ibland får hon bara för sig att göra vissa saker.
Idag så var det Lussebullsbak! mums, iaf för mig och Ma. Pa tror att det är 'bröd', ''det smakar bröd! Sta ce mi taj hljeb!?'' -.-''

Oh, längtar redan till fredag :)Jag och Takki bestämde att vi ska 'get high' på Claras efter skolan och Jenny med. Men vi har inte informerat henne - än. mysmysmys
Nej men snart så är lussebullarna klara så jag ska göra the nu.
outLOUD /azra

Inga kommentarer: