torsdag 13 december 2007

auch .

Tog bort inlägget jag skev för en timme sen, tänkte skriva allt här&nu istället :)

MyDay to-day :
Nästan inga lektioner, Luciståg vid 11 tiden.
Det var bara ok! Lite klent med en lucia, 14 tärnor och EN kille , ha!
Speciellt när alla jämför med Junedals Luciatåg förra året med 200 tärnor.
Sen så var publiken kass som pratade, skrattade och var allmänt respektlösa.
Men men.. Jag började må illa efter luchen och gick hem 'missade' 3 timmars hål.
Kom hem fick äta riktig mat till skillnad från skolans crap.
Tog det lungt, till 19-tiden. Jag fick för mig att gå 'halvkrasslig' till träningen
vilket jag ångrar STORT. Tränade i en halvtimme och började må ännu mer illa.
Fick obehaglig kramp och kunde inte träna mer, Pa kom & hämtade mig.
Och nu sitter jag här, framåtböjd med magknip och mår illa. Mysigt va?
Morgondagen :
Jag hoppas på att kuna gå till skolan, vill inte vara sjuk.
Efter det så får jag se vad som händer, jag & Takki kanske ska till Claras.
Men som sagt, vi får se..


Helgen :
Kommer att bli slapp. Har inte mycket att plugga till nästa vecka utan ska bara komma ihåg mitt speach om kärnvapnens historia och sedan Algeriets självständighetsprocess.
Skönt att det är lov snart :)
Har hört att vårterminen kommer vara fucked up! Med massa plugg så ska slappa innan ;)


Dagens skiva blev Milosh 'Meme' , grymt bra!
Dagens diss går till Lucia publiken OCH Emina-Edina-flytten. Fan att ni ska flytta till Jönköping! Har haft så roligt med er här men vi kommer ju inte bryta kontakten iaf :)
Dagens hiss: Går till att daniel ska till RUSSIA! Är glad för hans skull :)


outLOUD /azra

Inga kommentarer: