lördag 15 december 2007

'Hallelujah' .

fredag - lördag .
Fredagen var väldigt bra :) Efter skolan så gick jag & Takki lite på stan, hittade inget men vi letade dock inte så noga heller.
Vi drog till 'Claras' där vi satt i timmar och pratade om allt mellan himmel & jord. food, fika och varm vit chokolad blev det allt.
Fick till och med Takki att NÄSTAN gråta , det ni!
Sen så kom Jenny och vi satt där i yttligare några timmar och pratade & skrattade. :)
Jag tog bussen vid 21-tiden hem. Jenny tyckte det var sjukt synd om mig som skulle åka med Bussen till Mariestad, haha!
Men det tog bara en 30 minuter och jag satt och snoozade hela vägen hem.
Väl hemma så blev det såklart lite dator, lite tv och sen sova. Grymt trött var jag iaf.

Lördagen har precis börjat.
Åt frukost, lite Vänner, lite Heroes och så satte jag på låten Hallelujah med Amande från IDOL. Grymt fin, shiiit!
Nej, men nu ska jag ringa Dzana.
outLOUD /azra

1 kommentar:

Anonym sa...

men bara NÄSTAN!