onsdag 2 januari 2008

Hastig update

Jag komponerade hastigt ihop denna innan. En in&out grej men glömde lägga till den i mitt förra inlägg och orkar inte krångla med att redigera så det får bli en hastig update.

Som ni ser så är armbanden inne nu enligt mig. Gärna med djurmönster!
Glasögonen håller sig kvar än! Många ser det som ett handikapp att bära glasögon men man kan lätt piffa upp det så det blir en acessoar. Okej, jag säger inte att man ska lägga ut massor med pengar på 'Prada' - glasögon som det var för något år sedan.
Men det går att fixa, jag har själv inte gösögon men det har hänt att man vill ha. Aja..
Jag dissar TOTALT fotkedjan just nu, har egentligen aldrig gillat den men nu är det verkligen ute. Så som tåringen!
dissdissdiss! Ahh, jag var bara tvungen att visa er min in&out lista. Så nu är jag nöjd och jag ska wow:a.
outLOUD /azra

Inga kommentarer: