tisdag 1 januari 2008

Slutet på '07. Början på '08.








.
Slutet på '07.
Lyckat. Det var det!
Vi firade ca 17 personer hemma hos Andreas och Ivona.
Det blev grekisk mat, dans, skratt, fryverkerier, tolvslaget, champange, Guitar Hero.. Och massa annat.
Som sagt det blev lyckat. Träffade nya människor och hade jättekul!
Det blev 4 in the morning istället för 6 in the morning som Daniel hade hoppats på.

Början på '08.
Bra. Det kan man nog säga, men vi mådde lite illa hela dagen.
Vaknade vid halv ett, kollade på TV och vid tvåtiden så kom frukosten- PIZZA! Mums.
Väldigt mätta och hmm glada (?) satte jag mig vid datorn och kollade bilder från kvällen. Här ser ni ett par, men fler finns på www.azraazra.bilddagboken.se
Jag åkte i alla fall hem vid 17.00 och satte mig direkt vid datorn.
Ma & Pa är fortfarande i Värnamo och kommer hem imorgon.
Så ikväll blir det slapp.

Min 'undersökning' på bloggen är klar nu och här har ni resultatet:
'DITT 2007 HAR VARIT...?'
20 % - GREAT! Kunde inte bli bättre.
46 % - Jag klagar inte allt för mycket.
33 % - Mjo, sådär. Kunde ha varit bättre.
0 % - HA! Sämsta året ever!

Det kommer snart en ny undersökning :)
Hoppas att eran nyårsafton blev lika lyckad som min. Och så får ni ha ett underbart 2008 :)
outLOUD /azra

Inga kommentarer: