lördag 5 januari 2008

suck ,

Inte min dag idag, på riktigt.
Men jag kanske inte borde säga så, dagen var ok men det är jag som är 'suck' just nu.

Vaknade vid 11-tiden morse, mådde grymt illa och fick tvinga i mig frukosten.
Vid 13-tiden så åkte jag upp till hallen för att vid 14-tiden spela match mot Hk Linne U, jag tror dom hette så.
I alla fall, matchen gick ok, vi förlorade men dock inte så mycket vi spelade bra första halvlek men som valnigt så blir vi trötta och tappar i andra.
Min insats gjorde inte det minsta. Jag gjorde tabbar inte enns en 4-åring skulle ha gjort men det får jag leva med.
Illamående, hungrig och trött åkte jag hem, duchade och åt.


Fick för mig att åka till Lamija och ha myskväll med Lamija & Melisa.
Det blev en film; 'Bring it on In it to win it'.
Hm, ingen Azra-film direkt.
Förutsägbar, töntig och rosa (?)
Ni vet cheerleaders, intriger och killar i rosa !
Men jag hade trevligt endå, vi satt och snackade och mumsade kladdkaka :)
Vi åkte hem ganska tidigt dock, och jag bänkade mig framför datorn med mina Grey's Anatomy avsnitt.


Ni ser. Inte alls en dålig dag men jag har mått kasst.
Jag känner mig mörbultad rakt igenom. Och det är inte treäningsverk, nej.
Jag har kännt såhär ett antal dagar nu. Ständig huvudvärk som bara inte vill släppa.
Det känns som att jag tänker för mycket, för mycket på något allvarligt men jag vet inte vad det är.
Jag känner mig förvirrad...


Men jag ska bli bättre, det ska jag!
Imorgon funderar jag på att sola, inte sitta vad datorn alls och gå ut för lite frisk luft.
Jag behöver det! Jag ska inte heller sitta uppe för länge ikväll...


Blir inget vist ikväll, känner inte för det sorry.
'if you don't have anything good to say, don't say anyting at all'
outLOUD /azra

Inga kommentarer: