söndag 6 januari 2008

Hej there!
Hoppas ni alla mår bra, här hemma hos mig är väll allt bra. Jag vill inte klaga allt för mycket i alla fall.
Sitter just nu och försöker ladda upp en video här på blogspot.com, dock inte något videoinlägg som verkar vara så populärt just nu utan .. den videon som funkar, så vi får se!

Ja ja, Jag borde börja med inlägget nu.
Idag fick jag reda på att Daniel åker till Ryssland den 14:e istället för den 9:e. Vilket betyder att jag måste vänta ännu fler dagar tills jag lägger ut min Ryssland-outfit.
Men det tänker jag inte göra, så här har ni den:
Kappa: Militärinspirerad kappa från See by Chloe
Halsband: Fint hänge från Dagema
Klänning: Klänning med mönster som iallafall får mig att tänka på Ryssland
Pälsmössa: Förstås
Nagellack: Midnight in Moscow är namnet på det här lacket från OPI - Passande!
Väska: En messengerbag passar perfekt till stilen!

Jag bara älskar denna stilen, It's all about Russia!
Btw så är päls snyggt! Känns som att ingen annan tycker det...

Imorgon är det min sista lovdag, sedan är det skola igen!
Har hört att JING är ett helvete under första vårterminen, hoppas bara det inte är sant.
Men jag tror allt handlar om att prioritera, och jag hoppas innerligt att jag är bra på det.
Det som är bra med att skolan börjar snart (ja det finns faktiskt fördelar) är att jag får träffa Jenny & Takki igen. Vi ska gå på bio någon dag snart och käka på Chili Thai.
mysmysmys!

Min sista lovdag ska spenderas ensam.
Ma ska till skolan och Pa jobbar, så jag funderar på att ha hemmaspa så att jag är utvilad inför skolans start.
Alla solarium i Mullsjö (ja vi har flera) var stängda idag men är öppna imorgon, så jag kanske ska sola, köpa ansiktsmask och ha en mysdag :)

Ja, nu känns det som att detta inlägget lider mot sitt slut och jag ska wow:a lite, har inte gjorde det på jättelänge! Hinner knappt..

Hoppas videon funkar också, den är dock lite gammal.
outLOUD /azra

Inga kommentarer: